En innholdsrik uke for ULNA barnehagene

Opplæring i Office 365, fagsamling med STYD Kommunikasjon og felles planleggingsdag med alle ansatte.

Opplæring i Office 365: Tjenesteledere og 2-3 medarbeidere fra hver barnehage på opplæring i Office 365 med Procano, vår leverandør av IT løsninger. Med Office 365 får vi blant annet bedre muligheter til samarbeid på tvers av barnehagene og med administrasjonen, gjennom å dele informasjon og kommunisere med fleksible verktøy i teams. Vi gleder oss til utforske mulighetene i vår nye IT- løsning.

Fagsamling:
Barnehagelærere og Tjenesteledere fra alle ULNA barnehagene var samlet i dag til gjennomgang,oppfriskning og påminnelse om viktigheten av vårt lederskap for å gi barn et helsefremmende tilbud i våre barnehager. Takk til Line og Styd Kommunikasjon for det gode og bevisstgjørende arbeidet som er lagt ned i alle våre barnehager, sinn og hjerter!

Felles planleggingsdag med alle medarbeiderne i ULNA barnehagene: 300 ansatte var samlet for en innholdsrik fagdag. Verdier, mål og strategi for ULNA barnehagene, presentasjon av samarbeid med Fakkeltog, sterkt budskap fra Angelica Kjos, inspirerende om arbeidsglede med Lage Steen Sofienlund fra Idrettsgleden, aktivitetsgruppen rekrutterte til felles aktiviteter, kåring av arbeidsmiljøprisen og musikalsk foredrag av Ole Hamre fra Fargespill. Tusen takk for en fantastisk dag sammen!

Se film fra dagen på vår Facebook-side: https://m.facebook.com/ulnabarnehagene/